Politica retur/livrare

LIVRARE

Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul firmei de curierat rapid Sameday.

TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins intre 7 si 14 zile.

Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la tine, verifica termenul de livrare in pagina produsului respectiv. Nu facem livrari prin Posta Romana. Leather District isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

Costurile de livrare pentru Romania sunt:

Livrarea se face prin curier rapid, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania in care se afla un sediu al firmei de curierat.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea AWB – ului cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

DREPTUL LA RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR

Pantofii realizati la comanda dupa specificatiile clientului nu se pot returna.

Alegerile clientului se refera la:

– dimensiunile si ajustarile personalizate
– tipul de piele ales

-culoarea aleasa
– modificarea modelului initial

Ca urmare a faptului ca produsul este realizat conform specificatiilor clientului, acesta va fi pe deplin responsabil de aspectul produsului final.

Produsele realizate pe comanda la cererea clientului nu se pot returna.

Conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorului Art.16 Exceptări de la dreptul de retragere – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar”.

In cazul sesizarii unuor defecte (pata, zgarietura, ruptura, dezlipire etc.), produsul va fi inlocuit cu unul similar conform standardelor de calitate, daca sesizarea este facuta in maxim 24h de la ridicarea coletului si insotita de imagini/poze cu defectele observate.


Daca in urma inspectarii defectelor semnalate se constata nejustificarea returului, produsul va fi reexpediat si toate costurile aferente transportului vor fi suportate de catre client.

Defectele se semnaleaza in maxim 24h de la ridicarea coletului.


ATENTIE

In cazul in care produsul nu respecta cerintele clientului (model, culoare, material), cumparatorului i se vor returna banii in termen de 14 zile de la primirea returului doar daca in urma inspectarii produsului se constata ca acesta nu prezinta urme de purtare.


Toate
produsele realizate sunt putin rigide la prima proba.


Precizam faptul ca pielea 100% naturala poate prezenta mici imperfectiuni sau usoare variatii ale nuantei si ca acestea nu pot fi considerate defecte.


PLATA TRASNPORTULUI SE FACE DE CATRE CLIENT!

Rambursarea se va efectua folosind transferul bancar; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine cumparatorului.

Open chat
1
Live Chat Support
Bună ziua!
Cu ce informații vă putem ajuta?