Politica de retur

RETURNAREA PRODUSELOR

Toate Produsele comercializate care se afla pe stoc la momentul plasarii comenzi se pot returna in termen de 14 zile de la receptionarea acestora conform OUG 34/2014

https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Produsul returnat trebuie sa fie ambalat corespunzator si fara urme de folosinta.

Costul de transport va fi suportat de catre client avand libertatea de a alege firma de curierat dupa bunul plac.

Nu acceptam colete expediate cu posta romana decat in cazul in care le-ati receptionat de la posta romana

Nu acceptam colete cu plata ramburs ( returnarea contravalorii facturii de retur se va realiza doar in contul bancar pe care dumneavoastra il veti comunica prin email la adresa office@leatherdistrict.ro)

Atentie! Incaltamintea facuta la comanda nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur. Insa ne asumam responsabilitatea de a remedia eventualele neconcordante.

Ne dorim o colaborare cat mai frumoasa cu toti clientii nostrii, de accea va sfatuim sa ne contactati imediat dupa preluarea produsului comandat daca ati constatat ca ceva nu este pe placul dumneavoasta.

In cazul in care produsul nu vi se potriveste, va rugam sa ne contactati pe adresa de email office@leatherdistrict.ro sau telefonic 0756754106.

Pentru marimi necorespunzatoare:

Daca greseala s-a produs din vina dumneavoastra, nu vor exista costuri suplimentare pentru modificari (decat plata transportului va fi suportata de catre client)

Daca greseala s-a produs din vina S.C. LEATHER DISTRICT S.R.L., contravaloarea modificarilor va fi suportata de catre noi.

DREPTUL LA RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR

Pantofii realizati la comanda dupa specificatiile clientului nu se pot returna.

Alegerile clientului se refera la:

- dimensiunile si ajustarile personalizate

- tipul de piele ales

-culoarea aleasa

- modificarea modelului initial

Ca urmare a faptului ca produsul este realizat conform specificatiilor clientului, acesta va fi pe deplin responsabil de aspectul produsului final.

Produsele realizate pe comanda la cererea clientului nu se pot returna.

Conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorului Art.16 Exceptări de la dreptul de retragere – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar”.


Daca in urma inspectarii defectelor semnalate se constata nejustificarea returului, produsul va fi reexpediat si toate costurile aferente transportului vor fi suportate de catre client.


ATENTIE

In cazul in care produsul nu respecta cerintele clientului (model, culoare, material), cumparatorului i se vor returna banii in termen de 14 zile de la primirea returului doar daca in urma inspectarii produsului se constata ca acesta nu prezinta urme de purtare.


Precizam faptul ca pielea 100% naturala poate prezenta mici imperfectiuni sau usoare variatii ale nuantei si ca acestea nu pot fi considerate defecte.


PLATA TRASNPORTULUI SE FACE DE CATRE CLIENT!

Rambursarea se va efectua folosind transferul bancar; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine cumparatorului.

 

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Cu toate acestea, vom face tot posibilul ca orice produs comandat se se potriveasca in tocmai cerintelor dumneavoastra revenind asupra remedierii problemelor aparute la finalizarea comenzii.

Toate cererile de retur se adreseaza in scris pe adresa de email office@leatherdistrict.ro. Dupa primirea acceptului scris al operatului nostru de pe aceasta adresa, marfa se va returna prin firma de curierat, iar produsul se va inlocui sau se va returna contravaloarea lui.

Costurile directe de returnare a produselor (transportul) cad în sarcina consumatorului.

Rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 14 de zile de la data receptionarii produsului returnat.

Nu se va rambursa serviciul de curierat facturat

Adresa la care vor fi returnate produsele este: ATELIER : Str Mihai Eminescu nr 11 cladire 2 , Pitesti, Arges. Produsele nu vor putea fi returnate/ inlocuite in urmatoarele cazuri :

a. prezinta semne de folosire, uzura, spalare;

b. lipsa accesorii;

c. au fost deteriorate sau pierdute in tranzit;

d. nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;

e. produsele au fost executate dupa specificatiile consumatorului sau in cazul unor produse distinct personalizate

Garantie si Reclamatii

Produsele de pe acest site au un termen de garantie de 30 de zile din momentul preluarii produsului.

Factura fiscala primita pe mail sau in colet tine locul certificatului de garantie.

Garantia se aplica pentru produsele achizitionate numai de la S.C. LEATHER DISTRICT S.R.L. si utilizate conform destinatiei acestora si sunt insotite de factura fiscala.

Pentru constatari sau reclamatii in garantie trimiteti un mail la office@leatherdistrict.ro sau sunati la +40 743 673 478 sau completati formularul de retur:

Formular retur:

Open chat
1
Live Chat Support
Bună ziua!
Cu ce informații vă putem ajuta?